Subject: Kooskõlastamine | Ilumetsa raudteeülesõidukoha kapitaalremont
From: "Inna Romandi" <[email-masked]>
To: "maantee" <[email-masked]>
Cc: "Julija Mihhailova" <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Mar 2025 12:18:25 +0200

Tere

Edastan kooskõlastamiseks riigiteel nr 90 Põlva-Karisilla tee km 23,867
asuva Ilumetsa raudteeülesõidukoha kapitaalremondi põhiprojekti.

Lugupidamisega

Inna Romandi

Osakonna juhataja
Raudtee ehitusosakond

Ehitusteenistus

AS Eesti Raudtee
Telliskivi 60/2 15073 Tallinn, Eesti

+372 530 08181
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.evr.ee/> www.evr.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.